Reklamacja

Reklamacja

Przy zakupach w Stylewish.pl , możesz mieć pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt, który posiada wszystkie loga firmy. Każdy produkt objęty jest gwarancją. Gwarancja ta dotyczy całego asortymentu sklepu, w tym również artykułów przecenionych.

Czy trzeba reklamować towar? To nie jest trudne!!! W kilku krokach pokażemy Ci, jak zrobić to szybko i sprawnie.

Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, niestety w niektórych przypadkach nie jest to możliwe. Konieczne jest, aby towar wykazywał rzeczywiste wady powstałe z winy producenta. Dlatego oceń stan towaru i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.

 

Pamiętaj, że reklamacją nie są objęte następujące przyczyny:

Naturalne zużycie towaru
Uszkodzenia mechaniczne
Zużycie spowodowane doborem nieodpowiedniego obuwia
Oddzielne naprawy
Użytkowanie obuwia w warunkach nieodpowiednich dla jego przeznaczenia
Nieprzestrzeganie instrukcji prania podanych przez producenta
Niestosowanie się do instrukcji producenta dotyczących temperatury prasowania
Niewłaściwe przechowywanie lub niewłaściwa konserwacja
Czynniki zewnętrzne - np. odkształcenie i oderwanie podeszwy po wysuszeniu obuwia w kaloryferach
Mechaniczne pranie obuwia
Różnice w kolorze / fakturze skóry, wynikające z ich naturalnych właściwości
Barwione skarpety w butach z wyściółką z naturalnej skóry barwionej
Jeśli jesteś pewien, że produkt spełnia warunki reklamacji, pobierz formularz reklamacyjny dla odzieży lub obuwia, wypełnij go i włóż do kartonu razem z reklamowanym towarem.

Bezpłatna dostawa przy zakupach powyżej 100 zł

Bezpłatna wysyłka przy pierwszej zmianie.

Wszystkie produkty są 100% oryginalne

Πολιτική Cookies

Αυτή η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για τη σωστή λειτουργία της σελίδας του καλαθιού και του checkout. Εαν συνεχίσετε τη περιήγησή σας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Πατήστε εδώ για να μάθετε περισσότερα για τα cookies.

Αποδοχή όλων των cookies Ρύθμιση cookies