Reklamacja
Reklamacja
Przy zakupach w Stylewish.pl , możesz mieć pewność, że otrzymasz w 100% oryginalny produkt, który posiada wszystkie loga firmy. Każdy produkt objęty jest gwarancją. Gwarancja ta dotyczy całego asortymentu sklepu, w tym również artykułów przecenionych.
Czy trzeba reklamować towar? To nie jest trudne!!! W kilku krokach pokażemy Ci, jak zrobić to szybko i sprawnie.
Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, niestety w niektórych przypadkach nie jest to możliwe. Konieczne jest, aby towar wykazywał rzeczywiste wady powstałe z winy producenta. Dlatego oceń stan towaru i upewnij się, że powstałe wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.
Pamiętaj, że reklamacją nie są objęte następujące przyczyny:
Naturalne zużycie towaru
Uszkodzenia mechaniczne
Zużycie spowodowane doborem nieodpowiedniego obuwia
Oddzielne naprawy
Użytkowanie obuwia w warunkach nieodpowiednich dla jego przeznaczenia
Nieprzestrzeganie instrukcji prania podanych przez producenta
Niestosowanie się do instrukcji producenta dotyczących temperatury prasowania
Niewłaściwe przechowywanie lub niewłaściwa konserwacja
Czynniki zewnętrzne - np. odkształcenie i oderwanie podeszwy po wysuszeniu obuwia w kaloryferach
Mechaniczne pranie obuwia
Różnice w kolorze / fakturze skóry, wynikające z ich naturalnych właściwości
Barwione skarpety w butach z wyściółką z naturalnej skóry barwionej
Jeśli jesteś pewien, że produkt spełnia warunki reklamacji, pobierz formularz reklamacyjny dla odzieży lub obuwia, wypełnij go i włóż do kartonu razem z reklamowanym towarem.