Zwroty i zmiany
Zwroty i zmiany
Zmiany
- Wypełnij formularz zmiany
2. W ciągu 14 dni kalendarzowych – od daty otrzymania, zwróć towar w stanie pierwotnym (bez uszkodzeń, z metkami) u jednego ze współpracujących kurierów za naszą opłatą na adres adres Kapodistriou & Amalias 2, 35100 LAMIA, Tel.+48 511033141 3. W międzyczasie złóż nowe zamówienie na naszej stronie, aby zarejestrować wybrany produkt - nie zapomnij wpisać ZMIANA w komentarzach do nowego zamówienia 4. Po otrzymaniu produktu niezwłocznie przystąpimy do wysyłki nowego produktu. Nasz zespół jest tutaj, aby pomóc Ci wybrać odpowiedni produkt dla Ciebie lub Twoich bliskich.
1)Wypełnij formularz zmiany
2)Zwróć produkt
3)Złóż nowe zamówienie
4)Otrzymaj nowy produkt
ZWROT PIENIĘDZY
1. Wypełnij formularz zwrotu2. W ciągu 14 dni kalendarzowych należy odesłać nam produkt w oryginalnym stanie (bez uszkodzeń, z metkami na ubraniach i dowodem zakupu w paczce). W przypadku zwrotu pieniędzy koszty przesyłki ponosisz Ty, dlatego przesyłka zostanie wysłana do nas wybranym przez Ciebie kurierem na nasz adres Kapodistriou & Amalias 2, 35100 Dział zwrotów odbierze i sprawdzi Twoją przesyłkę, a następnie w ciągu 14 dni kalendarzowych zwrócimy Ci kwotę w ten sam sposób, w jaki zapłaciłeś. Jeśli dokonałeś płatności za pobraniem lub przelewem, zwrot pieniędzy zostanie dokonany na konto, które wpisałeś w formularzu zwrotu. Jeśli dokonałeś płatności przez PayPal, Twoje pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych systemów z powrotem na Twoją kartę. Aby uzyskać zwrot pieniędzy, musisz przesłać nam potwierdzenie numeru konta (iban) z banku na adres e-mail [email protected] .
1)Wypełnij formularz zwrotu
2)Zwróć produkt
3)Odzyskaj swoje pieniądze
ZAPAMIĘTAJ:
* Aby wysłać zamówienie zmiany, musimy najpierw otrzymać Twoje pierwotne zamówienie
* W drugim zleceniu zmiany opłata za wysyłkę zostanie naliczona na Ciebie
* Zwrot pieniędzy trwa do 14 dni od daty otrzymania przesyłki w naszych placówkach zgodnie z obowiązującym prawem od dnia otrzymania przesyłki
*Koszty pocztowe i za pobraniem związane ze zwrotem towaru nie podlegają zwrotowi klientowi w przypadku zwrotu
Nie przyjmujemy zmiany ani zwrotu przesyłki w następujących przypadkach:• Ze względów higienicznych dół bielizny lub kostiumu kąpielowego nie jest zwracany, jeśli specjalna taśma zabezpieczająca została zdjęta• Jeśli usunąłeś zakładki firmy i producenta• Jeśli produkty były używane poza procedurą testową• Jeśli opakowanie produktu jest uszkodzone